در حال بارگذاری ...

علامتهای حک شده بر روی پالت و جعبه چوبی چیست؟

علامتهای حک شده بر روی پالت و جعبه چوبی چیست؟
علامتهای حک شده بر روی پالت و جعبه چوبی چیست؟

علائم پالت و مهرهایی که روی آن می‌خورد، هرکدام معنای خاصی دارند. پس اگر کار شما به شکلی است که با انواع پالت سروکار دارد، باید با این علامت‌های روی پالت آشنا شوید.
در جهان حدود ۱۰۰ اندازه استاندارد برای پالت وجود دارد. اما شرکت‌هایی مثل اسپاد چوب، پالت‌هایی با اندازه سفارشی هم تولید می‌کنند. به همین دلیل تنوع پالت‌های موجود از نظر فنی نامحدود است. برخی پالت‌ها برای یک هدف مشخص یا برای استفاده در یک منطقه جغرافیایی خاص ساخته می‌شوند. اما همان‌طور که می‌دانیم، پالت‌ها عمدتاً برای حمل‌ونقل محصولات به کار برده می‌شوند. بنابراین یک پالت چندساله نسبت به یک پالت نو، مهرهای بیشتری روی خود دارد.
ما در این مقاله به علائم روی پالت خواهیم پرداخت و معانی آنها را برای شما شرح خواهیم داد. پس با این مقاله از نئوپالت همراه باشید.
علامت‌های روی پالت
اگر یک پالت قرار است به خارج از اتحادیه اروپا سفر کند، باید دارای مهر IPPC باشد که چند مورد کلیدی را نشان می‌دهد. لازم است ما این مهر را به ۳ بخش تقسیم کنیم تا بهتر بفهمیم این علامت در مورد یک پالت خاص، چه چیزی به ما می‌گوید.
مهر IPPC یکی از علامت‌های پالت است که همیشه باید روی آن وجود داشته باشد. IPPC (کنوانسیون بین المللی حفاظت از گیاهان) برای جلوگیری و کنترل انتشار آفات گیاهان و محصولات گیاهی در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین هر وقت این علامت روی پالت باشد، نشانه این است که این پالت چوبی بین کشورها جابجا خواهد شد. هدف این مهر، توصیه به اقداماتی برای جلوگیری از جابجایی آفات و حشرات بین کشورهاست.
اشتراک گذاری این مطلب:

مطالب مرتبط
تماس مستقیم